dinsdag 13 november 2018

Tafellopers /Løper

Eigenlijk ben ik niet altijd zo geïnteresseerd om patronen te volgen.
Maar er waren een aantal leuke patronen van lopers te vinden hier.
Dus ging ik daar mee aan de slag.
En zo kwamen er 4 lopers tot stand. 
2 echte kerstlopers en de andere 2 passen goed op andere dagen.
De vierde is nog niet op de foto gekomen, maar ik heb er al vele complimenten voor gekregen.

Sydde nye løper. 
Mønsteret er fra My quilt og Quiltemagaisner.
Det var morsomt å lage de. 

5 opmerkingen:

  1. Mooi, dat paars met zwart en wit! De jerstlooer vind ik ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi, vooral die met de bomen, heel apart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooi de tafellopers.
    Daar ben je creatief mee, weet je dat ik elke Kerst die ik kreeg in een kerstruil op tafel leg.
    Denk dan aan Noorwegen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen