zondag 11 november 2018

Wat gebeurt hier./Ha driver jeg med

Het bloggen schiet er steeds meer bij in.
Ik zet toch sneller iets op Facebook, hoewel ik daar minder foto' s zet.
Vandaag maar weer eens een blogje.
De afgelopen tijd heb best veel gemaakt.
Naar aanleiding van de markt in Rødberg kreeg ik een bestelling voor een bus waar aanmaakblokjes in zitten.
Nu werkt men hier volop naar de kerst toe.
Ik heb daarom dingen gemaakt om mee te nemen naar kerstmarkten.
Kleine toilettasjes zijn vaak populair.
En ondertussen kreeg ik een bestelling.
Een collega wilde graag iets waar ze plastic tassen in kon bewaren.
Liefst in oranje bruin.
Zelf heeft ze de stof uitgezocht die ze leuk vond en zo kon ik aan de slag.
Zij was tevreden.
Lenge siden jeg la noe ut her.
Legger ut mer på Facebook.
Men sydde  mye i det sist. 
Har veldig lyst til å delta på julemarked her i Nore og Veggli,  så det ble sying til det.
Så fikk jeg spørsmålet om å lage en plastposepølse. 
Det var første jeg gjorde, den som bestilte den var fornøyd .



5 opmerkingen:

  1. Fijn om regelmatig bestellingen te krijgen! chique opbergzak voor plastic tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig om weer een blogje van je te lezen. Ik miste je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, daar ben je weer :-)
    Mooie projecten weer, goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goed bezig, mooi werk
    en tja plastic zakken hebben we hier niet meer, nou weinig dan. Je krijgt ze niet meer in de winkel.
    Neem altijd nu een tas of een stoffen tas mee.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om allemaal kleine en handzame tasjes en accessoires te maken. Ziet er allemaal leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen