zondag 24 februari 2019

De winter is over / Nye votter til neste vinter

Hier zijn rond de kerst/adventsperiode diverse creatieve mysteries.
Eentje was het maken van wanten. Over 5 weken verdeeld krijg je het patroon van wanten. Dit jaar heb ik meegedaan. Het was een leuk patroon. Op eentje was een tekst ingebreid. Omdat ik daar niet zo weg van ben heb ik gewoon voor beide wanten hetzelfde patroon gebruikt. Nu mogen ze in de kast tot volgend winter. 

Jeg var med Jorid Linviks adventskalenderen 2018. Det ble kjempefine votter. Har forandret litt. Jeg har strikket to med samme mønster. Jorid hadde en tekst på en av de vottene.
Takk Jorid for det fine mønsteret.

10 opmerkingen:

  1. Wauw , mooi gebreid. Lijkt ingewikkeld patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Så fine votter! Flott mønsterstrikk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, echt kunstwerk! Verwacht je geen kou meer? Ik denk dat er nog best wat kan komen en ik kan me niet voorstellen dat Noorwegen daarbij overgeslagen wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap hoor, en mooi!!! Lijkt me heel moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig ingebreid patroon! Lijkt me niet gemakkelijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie wanten... en wat zullen ze lekker warm zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijke warme wanten, weer een andere mysterie lijkt me heel ingewikkeld om te breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gebreid, heerlijk warme wanten. Zal je veel plezier van hebben als het weer winter is.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige wanten met een mooi patroon. Als het bij jullie net zo warm is als hier in Nederland kunnen ze inderdaad de kast in voor een volgend seizoen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap gemaakt zeg, leuk die patronen erin,

    BeantwoordenVerwijderen