dinsdag 26 maart 2019

Aldoende.... Det er bare å øve

Ik stelde het steeds uit, maar wil het toch graag in de "vingers" krijgen.
Free motion machine quilting. 
Nu dan toch eindelijk maar eens aan de slag. 
ik heb nog een lange weg te gaan, maar leuk is het wel.


Verder had ik nog een uitdaging gekregen, om van een Starwars-stofje iets leuks te maken. Dat werd een toilettas. Ik vind hem stoer geworden. 

Jeg prøvde meg på frihåndsquilting. Morsomt å gjøre, men trenger fortsette med å øve.
På Årsmøte i Sundvollen fikk jeg utforderingen å lage noe av Starwars stoff. Det ble en ny toalettmappe.Tror den ble fint. 

8 opmerkingen:

  1. leuk tasje en dat free motion is oefenen en nog eens oefenen het lukt mij ook nog niet perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Petje af hoor dat je hebt aangepakt. Het lijkt mij niet simpel. Maar de aanhouder wint. De toilettas is supermooi geworden.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Flott frihåndsquilting! Det er ikke lett med alle de forskjellige mønstrene du har sydd, men du er flink! Toalettmappen ble veldig fin! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk tasje ! Het freemotion quilten gaat beter met handschoentjes met stroeve vingertopjes . En oefenen , oefenen oefenen! Dan krijg je er steeds meer plezier in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het gaat al heel goed. Op een gegeven moment krijg je het goed gevoel wel en dan gaat het vanzelf.Niet bang zijn is al heel wat. En de machine het werk laten doen en niet te veel trekken en drukken. Heel veel succes en veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. free motion quilten, goed blijven oefenen dan komt het vanzelf goed.
    leuk toilet tasje heb je gemaakt van de Star wars stofje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouww die is zeker stoer! Free motion is inderdaad moeilijk maar oefening baart kunst, het gaat je zeker lukken, succes!

    BeantwoordenVerwijderen