woensdag 9 oktober 2024

Conny,s collages week 3 . Op de valreep

Wat gaat een week snel om. Het is nog steeds druk hier. De groentetuin vraagt tijd. Omdat we volgende weer naar Nederland gaan, wilde ik toch het een en ander oogsten. Dat wil zeggen in de vriezer/ glazen.
Komt nog bij dat ik niet echt vit ben. Daardoor dacht ik ach deze week sla ik over. Maar ja volgende week gaat het waarschijnlijk echt niet lukken. Dus toch nog even wat geknipt en geplakt. Veel anders is het deze keer niet.
De vier woorden van deze week zijn: 
Timide, Goud, Zeester en Sleutel
De mediterende dame stond voor mij voor timide.
Dit doet ze met een mooie berg op de achtergrond. 
Een sleutel heeft hier een soort van vleugels gekregen.
Misschien de sleutel tot het stille geluk.
De bellen horen bij het meditatieproces en zijn van "goud"
Ik had nog een zeester in mijn voorraad liggen. 
Op het blog van Conny staan alle andere deelnemers. Leuk om even een kijkje te nemen.



1 opmerking:

  1. Ondanks alle drukte, is het je toch gelukt om een mooie collage te maken. Heel goed overdacht!

    BeantwoordenVerwijderen