woensdag 2 oktober 2024

Conny's collages week 2

Het is al weer woensdag. Deze keer ben ik wat later met plaatsen. Het is ietwat druk met voorbereidingen voor markten. Heb de eerste najaarsmarkt al weer gehad. daar werd leuk verkocht, dus de voorraad moest aangevuld worden. Ik had een kerstloper gemaakt. (Hier liggen toch bij velen een loper op tafel)
Deze stond op mijn Facebooksite en was in no time verkocht. Er was nog meer interesse voor, dus er moet nog een gemakkt worden. Leuk werk, maar dan schieten er wat andere dingen bij in. 
In oktober ga ik nog naar Nederland. Daar ga ik een workshop van Isabelle Weissler doen. Natuurlijk familie en vrienden bezoeken. En nog even van het drents/groningse land genieten. 
Gelukkig is deze week de collage weer gelukt. Het was wel weer een uitdaging. Eerst kun je niet de juiste plaatjes vinden en dan is er een overschot. 
Voor koraal heb ik de kleur gemengd en een gelliplate afdruk van gemaakt. Omdat de verf wat afstoot ontstond er ook nog een soort van koraaleffect. De ladder is een touwladder geworden die vast wordt gehouden door de. hand. Op de ladder is de schilderes nog bezig met de laatste hand te leggen aan het schilderij.
 
Nou een heel verhaal.
Kijk ook even bij : 
Nog even een foto van de loper

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee de schilderes op de ladder die nog aan haar kunst werkt. Je moet het maar bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk bedacht om een touwladder te gebruiken, origineel. Vind dit een mooie uitwerking, doet me denken aan iemand die aan een muurschildering bezig is, écht prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap bedacht, een touwladder! Echt bijzonder de schilder bezig aan een schilderij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je collage is prachtig! En wat goed gevonden om een touwladdertje te maken. De schilderende dame is echt een heel leuk plaatje, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk, je hebt zelf een touwladder gemaakt. Een heel geslaagde collage, fijn dat je er nog tijd voor vond . De kerstloper is ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave collage, super gedaan met die ladder en de vrouw die het schilderij maakt.
    Die loper is ook zo super met die leuke traditionele familie Nisser, ik snap wel dat daar veel belangstelling voor is.

    BeantwoordenVerwijderen