woensdag 25 september 2024

Creëer een Collage week 1

Deze week gaat de eerste collageuitdaging weer van start. Deze is weer georganiseerd door Conny
Ik doe weer mee. Het was de vorige keer leuk om met papier aan de slag te gaan.
De eerste woorden zijn:
Groen, Tegelvloer, Kappen en dier. 
Tegelvloer kwam ik niet helemaal uit en toevallig vond ik een plaatje van een hek. Dit was als wisselwoord in te zetten. 
Het ging niet allemaal heel gemakkelijk dit keer. Eigenlijk had ik wel ideëen, maar kon niet echt de geschikte uitwerking vinden. 
Kappen staat voor mij in eerst instantie voor het zuinig zijn op onze natuur. Maar deze dame verstopt zich voor de realiteit. De korhoen slaakt een noodkreet.
Met een aantal steken werpt een lampekap wat licht op de duisternis. Deze keer heb ik een A4 blad gebruikt. 

Vergeet niet om ook even bij de andere dames te kijken.
Zonder blog:  Ipie, Ingunn en Anne- Pernille ( beiden uit Noorwegen)

Da starter det 10 uker med å lage collage. Conny som organiserer det. Lager en collage, hvor du bruker 4 ord som Conny gi oss. I dag er det Grønn, flislagt gulv, dyr og kutt.
Synes ikke det var veldig lett, har byttet flislagt gulv med gjerde. Det er flere damer med en blogg som legger det ut i dag. Bare å ta seg en titt.

6 opmerkingen:

  1. Wat goed gevonden, lampenkappen! Ok weer een leuke collage!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig gelukt Frederieke! Lampenkappen, mooi gevonden. Dat was een lastig woord en het is mooi om te zien hoe verschillend dat geïnterpreteerd kan worden door iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goeie, die lampenkappen! Leuke collage Frederika!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo op het eerste gezicht zag ik een kamer met een bank, en gezellige lampen hangen...
    En toen ging ik je foto eens even vergroten en waande ik me toch in de natuur, dus misschien wel een buitenkamer. In elk geval vind ik je collage heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer geslaagd, goed bedacht, lampenkappen !

    BeantwoordenVerwijderen