vrijdag 6 september 2024

Kerst post.

In 2020 had ik op bestelling kerstsokken gemaakt. Leuk om te doen.  
Nu kreeg ik onlangs een berichtje van haar,dat ze er erg tevreden mee was. Of ik een mogelijkheid had om een wandhanger te maken, waar ze kerstkaarten in kon opbergen.
Na enkele heen en weer berichtjes, werd duidelijk hoe ze het graag wilde hebben
Het zou leuk zijn om de eerder gebruikte afbeeldingen terug te laten komen. 
Tja, dus maar eens wat proberen. Ietwat verkleinen, want het geheel mocht niet groter worden dan een A3 formaat. 
Het is gelukt en het pakje is op weg naar de klant.
Spannend. 
En zo is het geworden. 

9 opmerkingen:

  1. Oh, wat ontzettend mooi heb je dat gemaakt.
    Daar zal men blij mee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt, de tijd gaat snel zo is het weer Kerst.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie wandhanger, hij past mooi bij de sokken. Heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je prachtig gemaakt Frederika, wel even wat puzzelen maar het resultaat mag er zijn. De klant zal zeker tevreden zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wauw wat mooi! Ik zou moeite hebben om het weg te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enig idee. Je hebt er echt iets leuks van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, in ieder geval lekker op tijd voor kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind je kerstsokken enig!
    De wandhanger is ook erg mooi geworden, maar daar kunnen denk ik niet zoveel kerstkaarten in.
    Hoop dat de klant tevreden was.

    BeantwoordenVerwijderen