vrijdag 2 maart 2012

Heerlijk verwend / Fikk en fin gave i dag

Ik ben vandaag enorm verwend. Bij de post vond ik een envelope met heel veel moois. De envelope komt van Hannie. Zij maakt prachtige dingen. Zo zag ik op haar site ook ATC' s staan. Voor mij een geheel nieuwe kreet. Daarnaast  las ik dat ze bloemfolie verwerkte, daar had ik ook nog niet van gehoord. Naar aanleiding van wat mailen kreeg ik toen van Hannie dit mooi pakketje toegestuurd.
 In het pakketje zaten enkele ATC en zakjes met materialen die zij verwerkt in haar werk. Leuke materialen die uitnodigen om mee aan de slag te gaan. Zou eigenlijk een weekje vakantie moeten nemen en me opsluiten om heerlijk aan het experimenteren te gaan.
 Hieronder de ATC's. Het zijn echte kunstwerkjes. Kan helaas niet helemaal op de foto krijgen hoe mooi ze in het echt zijn.
Dank je wel Hannie voor dit fantastische pakketje.
Fikk en fin gave i dag. Matrialer Hannie bruker til å lage masse fint. Hun lager også fine kort (ATC's,  Artist Trading Card) De er små kunstverk. 


Just received a package with materials and ATC's. Its real art these cards. 

5 opmerkingen:

  1. Leuk pakket, lief dat ze jou dat stuurde en nu lekker gaan experimenteren! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt superlief. Ik zal eens goed bekijken hoe het allemaal werkt. Ik heb al wel in de gaten dat ik toch steeds weer teveel weg heb gegooid.

      Verwijderen
  2. Fijn,dat het zo snel is aangekomen! Het is je gegund,je weet nu wat ik bedoel met de beschrijving van de materialen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, zeker ik kan aan de slag. Soms is de post vrij vlot hier. Nogmaals dank en het resultaat volgt.
      Groetjes en een fijn weekend.

      Verwijderen
  3. Een prachtig pakketje heb je gehad, nu kun je gaan experimenteren:)Succes!

    BeantwoordenVerwijderen