maandag 12 maart 2012

Siggy's


 
                                                Nog enkele Siggy's die ik heb ontvangen.  
Met mijn eerste noorse Siggy.

3 opmerkingen:

En toen was het stil....

  Ik heb er even over nagedacht of ik er wel wat over zou schrijven. De laatste tijd is het stil op mijn blog. Ook het reageren op andere bl...