zondag 11 maart 2012

Van alles en meer / Forskjellige ting

Ik ben vandaag met een aantal dingen aan het werk geweest. 
Ik moest een aantal Siggy's opsturen, dus die moesten gemaakt worden. 
Dus hup elanden borderen en achter de naaimachine.
Woensdag was ik begonnen aan een tweede paaspannenlap, deze moest nog afgewerkt worden. Het was een kwestie van een baisbandje met de hand vastnaaien.
Hier gaat het nu ook om de laatste sneeuw. Ik wilde nog een keer met sneeuwverven experimenteren, dus nog wat vezameld. Het lag in de bedoeling om paarse lappen te krijgen. Dit had ik al geprobeerd, maar toen had ik de verkeerde rode en blauwe verf gekozen. Hopelijk nu meer geluk.
Spannend.

I dag gjorde jeg forskjellige ting. Jeg sydde 5 Siggy's ferdig, som jeg måtte sende. Så jeg broderte 5 elg, og resten sydde jeg med symaskinen.
Onsdag i sygruppa begynte jeg med det andre påskegryteklutet, men fikk det ikke helt ferdig. Jeg måtte bare sy en hempe, det gjorde jeg i kveld. Nå henger begge i kjøkken. Det ser koselig ut.
Snøen smelter og smelter. Jeg hadde lyst til å prøve snømaling en gang til. Så det måtte være i dag. Ut å samle snø. Nå håper jeg at jeg får et lilafarge. Prøvde det allerede, men tok feil rodt og blått.
 Spennende.

1 opmerking: