maandag 11 juni 2012

Oproepje.tuindecoratie

Enige tijd geleden had volgens mij een van jullie een hele leuke tuindecoratie op haar blog. Het was gemaakt van horregaas en boodschappentassen. Er waren cirkels opgenaaid. Ik vond dat toen erg mooi. Nu had ik het plan om dat ook te maken, maar ik kan de site niet terug vinden om even te spieken.
Ik geloof dat er ook een link opstond naar een Bernina site. Ook die vind ik niet. Kan iemand mij helpen waar ik deze site kan vinden, of liever nog wie het op haar blog had staan?

Alvast bedankt.
Frederika

4 opmerkingen:

  1. Volgens mij was het op de blog van Janneke: Acastelle. Rehts op mijn mijn blog in het rijtje blogs.Succes!
    gr. Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Frederika, de oplossing is al gegeven volgens mij, dus daar hoef ik niet meer over na te denken en ik zou het ook niet geweten hebben.
    Je vroeg of die paddenstoeltjes ook met naaldvilten gemaakt waren en dat is inderdaad zo.
    Groetjes van Corrie en bedankt voor je reactie op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan je niet helpen Frederika, maar ik heb wel wat anders voor je, kijk maar even op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo bloggers,
    Ik wil al jullie bloggers bedanken voor de fanatastische ideen die ik gekregen heb voor mijn tuin ik heb net nieuwe bestratingen laten aanleggen nu wou ik er decoratie voor gaan uitzoeken en heb mijn voor het eerst inspiratie opgedaan uit blogs mijn dank is groots aan uw alle :P
    spoedig volgt er een foto

    BeantwoordenVerwijderen