vrijdag 7 april 2023

De bezem er door

 Over ruimte kan ik niet klagen,hoog uit dat ike teveel heb. Een ander probleem is dat ik veel verschillende technieken heb uitgeprobeerd. Haken, breien stofverven, kleding naaien, vilten en zo kan ik nog even doorgaan. Al die materialen nemen plaats in. Nu heb ik hier een hele mooie ruimte voor die hobbies. Helaas ontbrak het steeds aan kastruimte. 

Eindelijk is heb ik nieuwe kasten erbij gekocht en de hele hobbieruimte over de kop getrokken. Onder het motto, het moet eerst erger worden, voor het beter wordt.
Waar te beginnen.een aantal afvalzakken erbij gezet. Daar is dan ook het een en ander in beland. 
Nu is er weer een goed overzicht. Het meeste heeft nu zijn plekje. Nog een paar kleine dingetjes en dan is het klaar.

Nu zorgen dat het ook netjes blijft. 
Ik heb in elk geval voor mijzelf bepaald dat er niet al te veel nieuws bijkomt. Alleen het hoognodige :-)




3 opmerkingen:

  1. Dat is van het ene uiterste naar het andere, het is nu heel netjes. Je beleeft nu vast veel meer plezier aan je hobby's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alles lag even uitgestald om dan een mooi plekje te krijgen. Dat was niet mijn dagelijkse werktafel

      Verwijderen
  2. Opruimen is niet altijd leuk maar als het klaar is kun je toch echt heel tevreden zijn want het ziet er weer prachtig opgeruimd uit.
    Fijne Paasdagen.
    Gr. Marga

    BeantwoordenVerwijderen