zaterdag 8 april 2023

Hergebruik

 Deze week is het paasvakantie hier in Noorwegen. Aangezien DH naar Nederland moest heb ik mijn dagen doorgebracht achter de naaimachine. Zoals ik in een vorig blogje al schreef maken we met onze quiltclub toilettassen voor het Krisesenter in Kongsberg
Omdat er van diverse projecten altijd wel restjes stof overblijven, heb ik die gecombineerd met de spijkerstof die ik had gekregen. Zo kwam er nog een leuke toilettas bij. 

Verder lag er nog een leuk vrolijk stofje die nu toch ook maar eens gebruikt moest worden. 
Dan staat de teller voor mij nu op 3 toilettassen. Dat moet maar genoeg zijn voor nu.

3 opmerkingen:

  1. Zo leuk allebei! Goed gedaan, het zal zeker gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige toilet tassen en wat gaaf dat je ze maakt van stof die al eens is gebruikt. Dit zijn ook weer 2 mooie geworden.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik verzin ook altijd iets als manlief weg is om te doen. Je toilettasjes zien er professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen