dinsdag 4 april 2023

Hergebruik van gordijnen

Enige tijd geleden had ik oude gordijnen van spijkerstof gekregen. De stof is nog heel goed te gebruiken. 
In onze "Lappelag" worden er geregeld toilettassen gemakkt voor de plaatselijke AZC. Voor een toilettas heb ik dan ook spijkerstof gebruikt. Deze opgepimpt met een reep geel/oranje scraps. En zo ontstaat er een vrolijke toilettas met behoorlijk wat ruimte. 


De stof kwam ook goed van pas voor een wasknijperzak van te maken. Ook had ik nog een leuk "nederlands" stofje.Deze werd gebruikt als voering

4 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je reactie op mijn blog! En toen werd ik een beetje nieuwsgierig en ging ik kijken of je ook een blog had... En hoe leuk!
    Wat mooi om oude spullen weer een nieuwe bestemming te geven, en zeker voor een goed doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie toilettas is dat geworden met mooie kleurtjes en randjes. Lief dat kleine detail in de knijpertas.
    Groeten.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn twee mooie projecten! De toilettas heel vrolijk met de bijgevoegde kleuren, de knijperzak is super met de geappliceerde knijpers en het leuke stogje binnenin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Frederika, wat leuk om weer volger van je blog te zijn. Ja ik blog weer al is het met een nieuwe blog. Omdat ik in het begin nog niet zeker was of ik het bloggen zou kunnen doorzetten. Ik bleek achteraf te reageren op het goedkope papier zoals dat van de Action. Te geparfumeerd. Ben dus helemaal opnieuw begonnen en het voelt nu goed. Hopelijk blijft het ook zo dat ik ook kan blijven bloggen.

    Je hebt mooie dingen gemaakt met deze jeans stof. Prachtig.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen