zondag 17 maart 2024

Experiment met cirkels

Er worden in Nederland zulke leuke workshops gehouden. 
Helaas is het voor mij onmogelijk om daar aan deel te nemen. 
Zo staat: Transparante werk van Wil Fritsma hoog op mijn lijstje. 
Maar goed er moet wat te wensen over blijven.
Op een het blog van Mijn Quilt Avontuur blog en Quiltingtrui zag ik Experiment met stof voorbij komen.
Na die posts goed gelezen te hebben, heb ik ook een experiment met 3 lagen stof gedaan.
Leuk om te doen en leuk om ook in andere werkstukken te verwerken.
                                                                                                   

Helaas zijn de kleuren van de foto's erg moeilijk om goed weer te geven. Maar dat is niet anders.

5 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, je kunt met cirkels veel kanten op en jij bent daar al lekker mee bezig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, dat internet. Ook al kun je niet zomaar naar een workshop, nu kom je toch van alles te weten. En met een een heel leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om eens iets uit te proberen, zeker als het ook nog een mooi resultaat geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi zoals je jou cirkels hebt verwerkt! Ook de kleuren stofkeuze , heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is gaaf om te zien, maar in de praktijk nog best lastig om netjes te krijgen denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen