dinsdag 5 maart 2024

Weer wat af

Tijdens het naaiweekend werd er uitleg gegeven over een aantal linialen. 
Een ervan was Cat's cradle linialen, de grote en de kleine.
Deze heb ik zelf niet en ik had er ook niet eerder van gehoord. 
Toch heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om hem uit te proberen. 
Je krijgt leuke blokken, die gemakkelijk in elkaar te zetten zijn.
Dan is daar de verleiding om "DE" liniaal te kopen.
Toch leek het erop dat het blok ook zonder de linialen te maken moest zijn.
Dat heb ik thuis uitgeprobeerd. 
En dat is goed gelukt naar mijn menig. 
Weer geld bespaard. 
Kun je toch beter leuke lapjes voor kopen? (LOL)
Vandaag de blokjes afgewerkt.

De groene blokken zijn met liniaal gemaakt.

De kleinere paarse zijn zonder liniaal.

4 opmerkingen:

  1. Ja, dat is wel dè manier om om te gaan met nieuwe verleidelijke materialen... Ik denk ook altijd 'kan het met iets anders?'
    Je laat leuke speelse blokjes zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien gaat het prima zonder linialen, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blokken, zeg. Soms komt er iets langs waarvan je denkt, zal ik? Dan is het leuk dat je het thuis zonder lineaal kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bekeken om zonder liniaal toch deze kleurige blokken te maken! De loper is heel mooi , ook van stofkeuze!

    BeantwoordenVerwijderen