woensdag 13 maart 2024

Randjes afmaken

Op een aantal blogs en op Facebook lees ik geregeld over Randjes per week. Ik borduur niet mee.Dit deed mij wel denken aan een deken die ergens verstopt in een tas in de kelder ligt.
Het is een project uit 2014.
Ik was blijven steken in week 27. Eigelijk jammer dat het daar zo ligt. Dus de tas met de deken opgezocht en weer aan het haken gegaan. Niet dat het nu binnen een week af is..... Maar nu 10 jaar na dato moet het toch  eens af. 
De vorderingen tot nu toe.

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je deze deken gaat afmaken. Hij wordt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb deze ook gemaakt, dus ik weet dat hij prachtig is als je klaar bent. Succes met het afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is het echt waard om af te maken! Wat zijn de kleuren mooi bij elkaar passend! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nooit te laat om deze prachtige deken tòch af te maken! Ik heb hem destijds in het klein en in roze gehaakt, maar vind hem nog steeds leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I hope you get it finished it's so pretty.......

    BeantwoordenVerwijderen