donderdag 6 juni 2024

Item van een Wc rolletje

 Ik volg Joke Hardenbol, zij maakt veel leuke items voor Junk-journals. Ik heb aan de hand van haar filmpje een item van een wc-rolletje gemaakt. Leuk om te maken. Toen dat klaar was, moest het een plekje krijgen. Dus nog een soort van collage gemaakt. 

  
Omdat ik de gestempelde bloem niet duidelijk vond heb ik daar later zwarte lijntjes omgezet. Daar heb ik toch wel een beetje spijt van. Het zachte van het orgineel passen toch beter bij de eerste versie. Maar Het is zoals het is.
Weer wat geleerd.

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het erg mooi geworden. Soms zijn we te kritisch hè op ons eigen werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Je moet niet al te kritisch zijn op je werkjes . Het is mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi toch, om zo te experimenteren. Ik vind het wel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Ik vind de zwarte lijntjes niet misstaan, misschien was middelgrijs een beter compromis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, leuk zeg. Ik heb nog wel een paar wc-rolletjes liggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind juist dat die lijntjes de eenheid versterken

    BeantwoordenVerwijderen