maandag 17 juni 2024

Nog wat Zen stitching

De afgelopen periode is er genoeg te doen rond het huis. Het knutselen komt dan wat meer op de tweede plaats. Toch heb ik zo af en toe wel wat geknutseld. Voornamelijk werk van de MakingZen workshops. 

Youngmin Lee: Barbaraæs Boat 3D Jogakbo Coaster



Ozden Dora Clow: Meditative Needle Lace


Nicki Franklin: 'Out of Office' Beginners Stumpwork Pattern
In deze workshop maakte ze een 3 D zonnehoedje. Erg leuk om te doen. De top werd doorgeweven, zo krijg je het leuke effect.


 Ik had direct een verdere uitwerking in gedachten. Een 'dikke' dame op het strand die is vandaag afgemaakt. Nu moet ik voor dit borduurwekje een bestemming vinden. Dat gaat vast goed komen.
 





7 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk, de dame met dat prachtige hoedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk het zwarte object! ( Schaaltje) Is het van stof?
    Schattig de dame met hoedje... Mooi stukje naaldkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuke creative werkjes Frederika. Het hoedje is enig en zo mooi bij de dikke dame.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De needle lace is enig. Een takje, een naald en garen, je hebt het zo bij de hand en geeft leuk resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, en weinig ruimte nodig. Het is leuk om te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Frederika, ik zag dat je onlangs twee maar reageerde op mijn blog. Dat maakte me nieuwsgierig naar jou blog. Ik zie hier van allerlei leuke dingen, ook ecoprints, ik ga je volgen. Bedankt voor je lieve reacties. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen