zondag 11 februari 2024

Going round in Circles

Iedereen die met lapjes, wol of papier werkt, kent het wel:
                                           RESTJES.   
Wat maak je van de Scraps. Te groot om weg te gooien,  maar te klein om iets groots van te maken. Nu kwam ik een project tegen van Herma de Ruiter. 
                                Going round in Circles. 
Op een ondergrond van 10 x 10 cm leg je restjes stof. In het midden komt een leuke knoop. Daarna borduur je met een rijgsteek cirkels rond de knoop. Zij heeft al velen gemaakt,  leuk om haar projecten te zien.
Het sprak mij wel aan. Even een tussendoor werkje voor op de bank. En restjes stof en oude knopen zijn nog volop aanwezig. 
Eerst mijn geel, groen en oranje restjes aangesproken.  Waar het eindigt? Geen idee. De tijd zal het leren. 

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er vrolijk uit!
    Als je er 4 hebt een etuitje van maken? Wie weet wordt het wel een hele deken als je lekker bezig bent 🤭

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt mij leuk om mee bezig te zijn. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat?
    Groeten.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit vind ik ook heel mooi; zo op kleur werken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi effect geeft het circle quiltwerk!

    BeantwoordenVerwijderen