maandag 26 februari 2024

Weekend met Sølvtråden

Gezellig weekend met Sølvtråden lappelag gehad. 
Zaterdag wat nieuwe dingen geleerd, die je met bepaalde linialen kunt maken. 
Ze demonstreerde de Quick curve liniaal (beide versies) en Cat's Cradle. 
Ik heb een paar blokken met de Cat's Cradle gemaakt. leuk en snel gemaakt. 
Verder maken waar je zin in hebt. 
Een hele poos geleden had ik leuke vissenstof gekocht, die nog steeds lag te wachten.
Zaterdag heb ik daar een boodschappen tas van  gemaakt.
Van scraps nog een harten mugrug genaaid. 
Daarnaast heb ik de top van 2 lopers in elkaar gezet.
Een heb ik vandaag gequilt en afgewerkt. 
Het patroon van de loper heet Ringer i Vann


5 opmerkingen:

  1. Dat was dus een heel productief weekend, je hebt mooie dingen gemaakt en nog wat nieuws geleerd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zo'n weekend samen met dames die dezelfde hobby hebben. De blauwe cirkels zien er ook geweldig uit.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige loper! Fijn om zo met elkaar bezig te zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zeg, een heel weekend met je hobby bezig te zijn. Ik vind de loper enig. Mooie kleuren, leuke stof en helemaal geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig werkstuk je loper! ook de tas en de mug. een zeer productief weekend! Leuk om te werken met linialen!

    BeantwoordenVerwijderen