zaterdag 24 februari 2024

Reageren op mijn blog

De laatste tijd hoor ik dat er problemen ontstaan als men op mijn blog wil reageren.  Heel jammer,  het is zo leuk om jullie reacties te krijgen.  
Nu heb ik sinds een half jaar een ander emailadres. Het oude die aan Google en mijn Blog gekoppeld was bestaat niet meer. 
Ik denk dat het daar mee te maken heeft. Jullie reacties komen wel op het blog, ondanks dat jullie soms een foutmelding krijgen.  Ik weet niet hoe ik het kan verhelpen.  Had mijn nieuwe emailadres gekoppeld aan het blog, maar helaas dus.
Eerder kreeg ik mail als er een reactie geschreven was, dat krijg ik ook niet meer. Helaas ben ik niet zo'n computer techneut. 
Jammer en vervelend. 
In elk geval bedankt voor alle leuke reacties die jullie schrijven
Groeten Frederika 

4 opmerkingen:

  1. Ik krijg idd altijd een mail met de foutmelding, maar daar stoor ik mij niet aan. Ik krijg al heel lang geen notificaties via mail terwijl ik niets veranderd had (krijg het ook met geen mogelijkheid gedaan), vandaar dat het goedkeuren nu aan staat en dat bevalt mij prima met al die spam ertussen. Gelukkig weet ik dat mijn reacties bij jou wel goed terecht komen. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Frederika als ik een blog je post, dan schrijf ik zelf een kleine tekst in opmerkingen, voor het publiceren zet je een vinkje bij melding sturen, de reacties die je dan krijgt, lees je dan ook in je postvak . Zo heb ik het van iemand geleerd, en het werkt.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend en ook vreemd dat je nieuwe mailadres dus blijkbaar niet goed samen gaat met blogger??? Nu moet ik zeggen dat blogger zelf regelmatig voor problemen zorgt. Ze proberen iets te veranderen , en ik ga er vanuit te verbeteren maar vaker is het resultaat tegenovergesteld.
    Reageer nu hier even voor de post"Going round in circles Blauw" hieronder, ik vind het waanzinnig mooi geworden net als een paar posten terug in geel tinten. Toen ging mij reageren zoals het altijd gaat en hoop dat het nu ook normaal verloopt. Misschien de tip van Annie Kingma hier boven uitproberen, ik heb dat trucje ook al eens bij iemand anders gelezen. Succes . . . . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nergens last van als ik bij je reageer...

    BeantwoordenVerwijderen