zaterdag 17 februari 2024

Meer Going round in Circles

 Ik heb de smaak te pakken.
De going round in circles zijn leuke werkjes om op de bank te maken.
Tot nu toe heb ik 7 geel, oranje versies gemaakt. 
Nu tijd voor een andere kleur.


Herma de Ruiter heeft op haar website ook voorbeeldjes van wat zij er van gemaakt heeft staan.
Daar stond ook een leuk naaldenmapje bij.
Omdat er al diverse keren gevraagd is wat maak je ervan, heb ik ook zo'n naaldenmapje gemaakt.


Het is ook een leuk werkje om mee te nemen naar onze quiltclub. 
Tijdens de jaarvergadering kunnen er wat steekjes worden gezet. 



4 opmerkingen:

  1. Het is echt leuk om te doen. Ik heb al diverse series gemaakt. En ze zijn ook leuk om tijdens de vakantie te maken.
    Wat mij betreft kan je meedoen met de atc ruil, hoor. Ik krijg altijd extra postzegels van deelnemers, dus dat is geen probleem. En hoe leuk is het om atc’s uit het buitenland te krijgen.
    Laat maar weten of je toch meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, en inderdaad is Going round in Circles een heerlijk ontspannende manier van werken. En de resultaten zijn telkens weer verrassend fraai. De zeven geel/oranje werkstukjes vind ik PRACHTIG!!!

    Groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er superleuk uit, je hebt ook zulke vrolijk gekleurde restjes gebruikt. Heel handig, zo'n naaldenmapje. Een mevrouw heeft er eens een voor jij gemaakt, geborduurd dan, toen zij mijn cliënt was. Inmiddels is deze lieve mevrouw al een aantal jaren overleden, maar ik koester mijn speciale mapje nog altijd, ben er heel zuinig op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk zo'n naaldenmapje.. Een heerlijk werkje om zo even op te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen