zondag 18 februari 2024

Mixed media

In september heb ik bij Hawar meegedaan aan een weekend Textiel Mixed Media/Surface Design . Erg leuk om te doen. Werken met verschillende stofverf methodes. Druktechnieken,  geliplate en dergelijke.  
Op dag twee een start gemaakt met een lapje te bewerken. Nu ben ik daar nog weer eens mee aan de slag geweest. 
Het is spannend om mee aan de slag te zijn. Voor mij is het toch lastig. Wanneer is het genoeg? Wat voeg je toe?
Op de foto ziet mijn lapje er kleurrijker uit dan in het echt. Omdat ik felle kleuren heb  gebruikt had  ik een laag zwarte organza erover gelegd. Dit maakt het ook wat donker. Nu eerst maar even wegleggen.  

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel mooi wat je hebt gemaakt! Tja, wanneer is het genoeg..? als jij er tevreden over bent... Meestal kom je daar achter als je het werk even laat rusten. Over het algemeen geldt 'less is more'...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige collage! Vooral heel bijzonder, is de ondergrond. Leuk om al die verschillende technieken te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent met verschillende leuke dingen bezig. Echt een uitdaging lijkt mij.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je bij Hawar was. Wil ik ook nog wel eens heen. En als ik zie wat je hebt gemaakt, dat is toch echt heel leuk. Inderdaad even wegleggen en dan weer verder. Maar het lijkt al genoeg, dus misschien kan je het gaan afwerken.

    BeantwoordenVerwijderen