woensdag 8 mei 2024

Collage Conny week 7

Vandaag al weer de 7de collage van de 10. Het blijft leuk om weer de juiste materialen te vinden bij de 4 woorden die Conny ons gegeven heeft. De 4 woorden waren : iets van metaal,  lucht, kind en groen.
Daarbij moest ik aan het strand denken. 
Het gehurkte jongetje is uit het boek :de jongen, de mol, de vos en het paard. Hij kreeg van mij een groene steek op, zodat hij beschermd is tegen de zon.  Het emmertje is gemaakt van een mayonaise tube. 
De tegenpagina was vlot gemaakt. In een tijdschrift vond ik mooie strandfoto's en  een bootje 
Het strand is een gelliplate print, met zeesterren erin verwerkt.  Om wat kleur aan te brengen zijn er nog wat steekjes gezet. 
Ht struikje links boven is iets wat hier veel in bomen hangt. Geen idee hoe het heet.ik vond het wel bij het strand passen.

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Frederieke wat een mooie collage heb je weer gemaakt. Leuke details die borduursteekjes en het emmertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke collage en grappige details.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk het kindje op het strand! Grappig de spreuk, en details!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze leuk Frederieke. Dat jongetje heb je toch niet uit het boek geknipt hè? *shock* De spreuk op de linkerpagina vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ervan onder de indruk; wat heb je dit prachtig gemaakt, Frederika...
    Zoals dat jongetje daar zit te kijken, alsof hij een zee van tijd heeft...
    Een emmertje van een tube; oh hoe leuk is dat bedacht!
    Allebei de pagina's zetten me aan het denken.. er borrelen verhaaltjes in me op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, ik ben dol op het strand. Het emmertje is geweldig mooi bedacht en gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind dit echt heel erg mooi gemaakt Frederika, mooie
    tekst heb je ook toegevoegd. Vind het heel leuk hoe jij
    telkens weer zeer doordacht te werk gaat. Ook fraai
    van kleur, en de steek op het koppie van het jongetje,
    plus de emmer gemaakt van een mayonaise tube dat
    is echt TOP!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig jongetje, je tegenpagina is ook mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn weer heel geslaagde pagina's, goed gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk zomers plaatje heb je gemaakt. Ik vind het jongetje met zijn emmer schattig.

    BeantwoordenVerwijderen