vrijdag 24 mei 2024

Making Zen stitching

Ik las dat er vanaf 27 mei t/m 31 mei een project van start gaat dat :"Zen stitching". Er komen verschillende technieken aan bod. Dat sprak me wel aan. Dus ga ik meedoen.  
Als VIP lid krijg je toegang tot extra werk en je behoudt de mogelijkheid om alles ook nadien te  blijven zien. Dus ook daar maar voor gezwicht.
Het eerste project dat ik maakte was een tasje met daarop een vogel.

 




De vogel is met hand opgenaaid en  wordt versierd met lapjes en steekjes.



 






Ik heb er nog een bloem naast gemaakt met steekjes en kraaltjes. 

Leuk om te maken. Het is tasje is een project
 van Ann Smith 

6 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk tasje, wie weet als ik tijd heb ga ik er ook eentje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi is dit! Ik zit erover te denken om ook meet te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi tasje, de vogel is prachtig, de bloem maakt het nog prachtiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Werkelijk fantastisch wat je hebt gemaakt Frederika, het is een heel fraai tasje geworden. Weet je al waar je het voor gaat gebruiken? Prachtig de vogel en de bloem met de kraaltjes is heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig tasje. De vogel is werkelijk geweldig gelukt . Leuk met al die kraaltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig tasje, mooi gemaakt ook !

    BeantwoordenVerwijderen