woensdag 15 mei 2024

Collage met Conny week 8

Zo is al weer week 8 van de collageweek aan de beurt. De woorden zijn: Roze, zacht, iets uit de natuur en groei.
De groei beeld ik uit door het gebruik van schapen en hun lammeren. Het stukje uit de natuur is schors en roze is papier.
Dan moest nog het zachte gebruikt worden. Dus heeft een schaap een soort van "trui, jurkje" van roze wol gekregen. 
                                            
In eerste instantie had ik dit er alleen opgeplakt, maar het leek me beter om er een beetje vorm aan te geven. 

                    

                                         Dus daar zijn nog wat steekjes bij gebruikt.                                            
De tegenpagina is een mooie tulpenkaart. Deze vond ik te mooi oim te verknippen en het beeld ook groei uit. De tekst is geprint op theezakjes papier. Iets wat ik ook al graag een keer wilde proberen. 
Ben nieuwsgierig naar de andere collage's. Altijd weer leuk om de verschillende verwerkingen te zien. 
ConnyKitty Elisabeth,Janny Josephine,Marjan,Irene,Hannie,Rian en Gerdien (zonder blog)
 

9 opmerkingen:

  1. Ik vind dat roze plukje bij het schaap zò leuk!
    Roze en groen is een prachtige combinatie en ook hierdoor beeld je zachtheid en groei uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pagina's, heel verrassend het schors en het aangeklede schaap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie collage Frederieke. Mooi hoe je de wol gebruikt hebt een de schapen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi en dat roze waarmee je het schaap hebt aangekleed...geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi, die roze zachte cape voor het schaapje. Sowieso zijn schapen ook al zacht. Erg mooi, deze collage.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig het schaap met zachte jurk! in roze! Mooi gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig dat schaap, heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie en echt wel roze collage. :) Dat lieve schaapje met wollen trui vind ik superleuk gevonden en is lief, zacht, mooi en grappig tegelijk. Ik moest er echt even om glimlachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind je collage WAANZINNIG mooi Frederika. Prachtig verwerkt allemaal, Het stuk schors is net een wijze man die de schaapjes toespreekt, ze kijken wat omhoog om te luisteren. De jurk voor het schaap is ontzettend leuk bedacht. Je hebt alles zo harmonieus opgeplakt echt supper. de tegenpagina is ook heel mooi, en wat is dat goed geslaagd dat printen op een theezakje 👍

    BeantwoordenVerwijderen