woensdag 22 mei 2024

Week 9 Collages van Conny

Week 9 van de collages van Conny.
De 4 woorden van deze week waren:
Zwart: De genaaide lijnen en een stukje van een zwart wit foto
Grillig: De genaaide lijnen zijn grillig over het papier gemaakt
Doorzichtig: In het papier heb ik her en der tussen de lijnen stukjes verweiderd, zo kreeg ik een soort van doorzichtigheid.
Man: Spreekt denk ik voor zich.

 
Het was moeilijk om er een passend citaat bij te vinden.
De mannen op de twee pagina's hebben verschillende interesses.
Vandaar:

Be yourself because an origenal is worth more than a copy.


Ik kijk weer uit naar de andere collages.

9 opmerkingen:

  1. Goed gevonden, die stukjes er tussenuit, maar ook de genaaide lijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan. Die stiksels vind ik mooi gevonden!


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en wat een origineel idee.
    Weer goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er erg leuk uit met die stiksels en wat slim om voor doorzichtig wat stukjes weg te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, wat is dit weer een goede collage! Het is iedere keer weer leuk om te zien hoe je het thema verwerkt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel origineel! Goed idee van de gestikte lijnen met de openingen ertussen...Weer heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vind ik je collage mooi! Het doorstikken van de pagina ... ik word er bijna lyrisch van... Wat goed bedacht!
    Veel zwart/wit en minimaal kleurgebruik doet het heel goed in je collage!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, met die doorgestikte lijnen, erg mooi gedaan en goed bedacht. De quote is ook heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend mooi bedacht Frederika, beide pagina's perfect. De transparantie tussen de gestikte lijnen, dat is
    echt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen