vrijdag 12 juli 2024

Binnenkort weer de markt op

In augustus is er weer de eerste fair/ markt. Omdat ik het leuk vind om dingen te naaien, is dat een leuke gelegenheid om wat te verkopen. 
Hier is men wel redelijk traditioneel. Dus het gaat dan vaak om lopers, pannenlappen,breitasjes, toilettassen en andere kleine etuitjes. 
Nu was ik weer door mijn "Breitasjes" heen. Deze zijn redelijk populair, helemaal als het een leuk stofje met schapen is. 
Nu vond ik een leukstofje met gehaakte Granny's. Dat vond ik wel passen bij deze tasjes. 
Dus me toch weer laten verleiden tot het kopen van een stofje. Nu zijn er inmiddels 4 nieuwe tasjes gemaakt. Op 10 augustus is de eerste markt, dus deze zijn in elk geval op tijd klaar. 

10 opmerkingen:

  1. Dat zijn leuke tasjes geworden, vrolijke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tasjes heb je gemaakt voor de Fair markt Frederika, die zullen snel verkocht zijn denk ik. Ga je er nog meer maken of iets anders misschien voor de markt van 10 Augustus?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave projecttassen, ook prima voor haken lijkt mij. Die stofjes zijn superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe tasjes ben je vast zo kwijt, wat een leukerds! Veel plezier met de voorbereidingen voor de markt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn erg leuk, die raak je zo kwijt denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk die tasjes, met wel heel bijzondere stof!
    Die vliegen weg denk ik? Veel plezier en succes met de markt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is fijn als je een beetje weet waar vraag naar is... Wat heb je mooie dingen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enige stof. Mooie tassen heb je gemaakt. Hopelijk verkopen ze goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze zijn heel mooi. Ik hou er wel van, van zulke mooie stofjes en daar dan ook nog een leuke tas van te maken.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen