zaterdag 20 juli 2024

Muizenplaag?

In 2003 ging ik trouwen. Geen al te groot feest, gewoon lekker klein gehouden. Het leek me leuk om voor de kinderen die er bij zouden zijn iets anders te verzinnen dan een bloemencorsage. Na wat zoeken kwam ik een muizenbroche tegen. Deze kregen dan wit en blauw vilten kleding aan. 
Eerst maar even een voorbeeld gemaakt, van het bestelde pakketje.Het voorbeeld (foto 1) heb ik zelf gehouden. Deze draag ik ook geregeld. Ik heb er al vaak een complimentje voor gehad. Nu werd me ook gevraagd of ik ze ook verkocht. Tja, daar kan aan gewerkt worden natuurlijk. De eerst 2 zijn af. (foto 2 )

          
 In mijn restjes stof vond ik nog een roze stofje met eenhoorns. Daar heb ik nog een Clam up van gemaakt. Verder wordt er veel tijd in de tuin doorgebracht. Daar blijft genoeg te doen.  



11 opmerkingen:

  1. Erg leuk zijn deze muisjes Frederika, daar kan je best een mooie hoeveelheid van maken voor de verkoop binnenkort of als er t.z.t weer eens een andere verkoop voor handen is.
    De nieuwe etui is ook weer mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vrolijke speelse muisjes, superleuk! Leuk dat de kinderen op jullie huwelijksdag zo'n muis als broche op kregen.
    Het etui is weer mooi gemaakt, die zal vast snel verkocht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke muisjes! En dat tasje ben je vast zo kwijt, leuk meidenstofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve muisjes. Echt leuk voor kinderen, die verkoop je wel. En het etuitje is weer een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzonder idee om muisjes te maken! En nu nog steeds in trek. Geinig! Ook het etui is mooi, dat verkoopt zeker, net als de muisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie en zeker liever dan de echte. muisjes denk ik.
    Gaan zeker goed in de verkoop.
    Het etui is ook weer heel mooi
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die muisjes zijn enig! Ik laat ze maar niet aan de kleinkinderen zien, want dan moet ik meteen aan de slag...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat enig deze leuke vrolijke en kleurrijke muisjes.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen