donderdag 11 april 2024

Boekje maken

Inmiddels al heel wat jaren geleden heb ik eens een workshop gevolgd: Papier bewerken met verf. Daaruit zijn mooie vellen voor gekomen. Een enkele werd ingelijst, de anderen lagen maar te wachten tot ze gebruikt werden.
Nu wilde ik graag mijn ATC tjes in een boekje bewaren. Ik had al vaker een boekje van een bladzijde voorbij zien komen op Pinterest.  Nu heb ik dat maar eens uitgeprobeerd. 
Een mooi vel uitgezocht en aan de slag. Het is goed gelukt, helaas is het net te smal voor de ATC tjes. Dus moet ik er maar iets kleiners in gaan maken. 
Er is nog een strook overgebleven,  die kan vast gebruikt worden voor kaartjes. 

6 opmerkingen:

  1. Het is een heel leuk boekje geworden maar jammer dat het iets te klein is voor de ATC kaartjes. Maar je kan er ongetwijfeld wel iets anders voor maken. Het zijn prachtige kleuren die je gemaakt hebt, en het is wel heel leuk om te fotograferen zo'n boekje. Hoop dat je een goed passend boekje kan vinden op Pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je papier is prachtig! jammer dat het boekje niet groot genoeg is voor de ATC,s. Het boekje is erg leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat het boekje te klein is. Maar je vind vast wel iets leuks om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig papier en toch leuk zo'n klein boekje. Daar komt vast wel een bestemming voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nydelig papir du har laget, regner med at det er vannfarger.

    BeantwoordenVerwijderen