maandag 1 april 2024

Papierwerk

Er is zoveel leuks in blogland.
Conny daagt deelnemers uit om aan de hand van 4 gegeven woorden een collage te maken. Ik werk niet veel met papier, maar had toch zin om eens iets te proberen.  De eerste 4 woorden waren geruit, oranje, gaatjes en vlinder.
Afgelopen woensdag hadden de deelnemers hun resultaat op hun blog staan. Erg leuk en verschillend.
Mijn poging is gemaakt van dingen die ik in huis heb. Geen mooie speciale papiertjes e.d. Het is meer een leerproces.  
Nog veel te leren. 

7 opmerkingen:

  1. Kijk, wat leuk Frederika dat je ook mee gaat doen, je hebt er alles in verwerkt en het is een mooie collage geworden. Het is juist leuk om het te maken met dingen die je gewoon in huis hebt, dat doe ik ook. In oude tijdschriften kun je ook veel vinden om te gebruiken, en soms zie je iets op internet dat je kan downloaden en uitprinten om te gebruiken bijvoorbeeld. Ben je ook al bezig met de tweede voor a.s woensdag? Succes in ieder geval!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke collage is het geworden. Fijn dat je zoveel spullen in huis hebt om het “gewoon” te kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke collage Frederike. Het is zeker leuk om alleen dingen te gebruiken die je in huis hebt, doe ik ook ,omdat ik alles bewaar, hoef ik nooit iets te kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch een mooi begin Frederika.

    Hoi hoi...ik ben er weer na een lange blogpauze. Nu alleen met een nieuwe blog om als het ware "opnieuw" te beginnen al was ik alweer een tijdje actief met deze blog.

    Lieve groet, Petra

    BTW...we gaan nog steeds op vakantie naar ons favoriete land ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat gaaf! 1. dat je meedoet en 2. je mooie collage!
    Alle materialen zijn toegestaan hè; en het is juist leuk als je iets anders dan papier gebruikt. De variëteit in je collage maakt het juist spannend!

    BeantwoordenVerwijderen